dålig uppdatering? ohyees!

0
Stockholm :

åkte dit på lördagen & va framme vid 11 på kvällen.
på söndagen åkte vi in till stan & shoppade på dan.
Vid 7 tiden tror jag de va, åkte vi hem till min underbart söta kusin emma :)
käkade där & hade massa roligt!

På måndagen gick jag & elin först runt i solna centrum & shoppade.
sen åkte vi hem till mammas kompis ulla & käkade där.
hann även gå en snabbis i stan innan tåget gick vid 6.

kom hem runt 11 & då var det bara sängen som gällde!

Igår började gymnasiet för min del.
Min klass är helt okej, finns ju vissa speciella, men så är det ju alltid!

både igår & idag har vi bara försökt lära känna varann & kollat runt på skolan.
har lärt känna en hel del roligt folk!


men nu ska jag dra mig mot sängen & ladda inför morgondagen!
puss.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?