i´m back!

1
hade en toppenhelg i sthlm!
åkte som sagt upp fredagen, åkte hem till emma direkt då.
på lördagen spenderade jag dagen med alex & ewe på stan. sen satt jag bara hemma själv i emmas lägenhet eftersom att hon jobbade natt..
sov länge på söndagen & käkade pannkakor till frukost som emma fixade :)
åkte sedan & kollade på fotboll. aik - ifk göteborg.
tyvärr blev de förlust för aik..

igår & idag har varit 2 helt vanliga dagar eller vad man ska säga, har inte hänt så mycket speciella saker faktiskt...

köpte iaf 2 par nya skor idag ! :)

blev dåliga bilder.. men här är iaf ett par, låga gråa tygskor.

ett par ljusblåa tygskor.
( haha båda paren ser ju gigantiska ut, men är faktiskt bara stl 38 hehe )

har shoppat lite i sthlm med, men har inga bilder..
får ta & fota lite nu någon dag, för har massa jag inte visat!

men nu ska jag nog snart dra mig mot sängen.
är riiiktigt förkyld...

puss.


R # B E R T

SVAR Förlåt för sent svar! Jag börjar 8an.. Haha :D Snygga skor btw! Låter kul att åka till Stockholm alltså. :D Jag har vart ledig hela veckan! :) Dock inte gjort så mycket, skönt att det är helg snart i alla fall. :) Aja allt fint med dig? Eller lider du också av det tråkiga vädret? x)



Kramar!



URL: http://caydens.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?