Sammanfattning av helgen.

0
Fredag:

Först blev det stallet där allt gicken toppen.
Hann bara snabbt hem & duscha efter det, för skulle med bussen hem till Elin.
Käkade & fixade oss & tog sedan bussen till stan.
Stack hem till ewe där det va en del trevligt folk (:

innan 1 ngn gång vandrade jag & elin in till stan.
halv 2 tog hon bussen hem & jag träffade alex bla.
Han & jag tog sedan 2 bussen med sebbe hem till sebbe en stund, sen drog vi hem till ewe & sov där :)

Lördag:

Tog bussen från ewe vid 12 typ.
fixade här hemma, sen körde stoffe mig till stallet, även nyfikna jacob följde med.
åkte hem & fixade mej & så.
träffade elin i stan vid 9, käkade lite sen va vi på en liten vandring i lilla halmstad.
efter ett tag drog vi hem till mig & chillade.
hon tog halv 2 bussen hem.
sen somnade jag inte förens imorse nångång..

Idag har jag baaaara chillat, nu sitter jag & kollar film & är varmt som jag vet inte vad ..

hoppas alla haft en lika nice helg som jag iaf ! :D
puss. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?