min helg:

0
Fredagen börjad med skola, hade långhår & permanentrullning, gick ganska bra.
På kvällen blev det tjejkväll med tjejjena, riktigt nice :)

Igår var jag på liseberg med mamma och lillebror, ganska segt med tanke på att det var så kallt som det var, och så sjukt mycket folk! men ah, helt okej var det.

på kvällen blev det fest hos gunnar, stack hem vid halv 3 typ, haha visade sig att resten hade stannat tills 6 imorse, men jag skulle ju faktiskt upp ganska tidigt idag (enligt mig), så fick bli hem såpass tidigt.

fixade lite saker när jag vaknade idag, sen vid 4 blev det a-lags match, slutade med vinst för halmstad med 6-4 (?) :D

nu ska jag snart dra hem till emmie i hennes lille lägenhet och sover där ikväll, är ju inte föööör taggad på skola imorn.. menmen, bara denna veckan kvar nu (är även ledig på tisdag) sen är det sthlm på lördag ! :D

slänger in lite bilder sen lisberg imorgon tror jag :)
puss.







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?