tagga sthlm!

0

ska bara stå ut en dag till i skolan.
sen på lördag blir det sthlm! har längtat helt galet mycket :D

idag hade jag np i matte A, gick väll sådär, men tur är väll att om jag bara får vg har jag chansen att kompletera upp till ett mvg efter jul!

sen klippte jag klart ökande längder på dockan idag..
känns rätt bra eftersom att det är en av sakerna som ska klippas på emma imorn.
kanske har glömt skriva de, men vi ska ha "klipp-prov" imorn i skolan. så man fick välja en modell, min blev emma, som man ska klippa 2 klippsätt på.

är lite nervös, men det ska nog gå bra! :D

måste bara säga att jag är RIKTIGT trött på kylan nu... fryser så fort man går utanför dörren..

menmen, nu ska jag kolla julkalendern sen sova haha ;)
puss






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?