tillbaka till verkligheten.

0
Har inte haft ork att blogga senaste dagarna.
men hade en toppen söndag i sthlm!

käkade frukost på hotellet vid 10-halv 11 (vaknade redan vid halv 9 när mamma skulle iväg på sitt möte -.- ), tog sedan tunnelbanan till stan och gick runt där själv i kanske kanske 2 timmar och kl 2 kom min söta kusin emma in gjorde mig sällskap!

vi sprang i massa affärer tills kl blev runt 4, mötte då mamma och gick till pizza hut och käkade!
va sjuukt gott med en pizza inne i värmen när det va så kallt ute.
satt där ett bra tag, lite efter 6 gick vi mot tågstationen jag och mamma.
sen väntade en ca 5 timmars tågresa hem (y)...

igår hände det inte ås mycket faktidkt..

idag slutade jag redan vid 11, skönt!
har pluggat en hel del idag, så känner mig faktiskt rätt duktig!

bilder på inköpen från sthlm kommer kanske senare ikväll :)
puss





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?