hallå hallå!

0
Nu va jag tbx!

Har varit lite dålig uppdatering nu senaste dagarna, men har bla fixat massa med rummet :)

I fredags blev det ju after beachen där det va Du&Jag som spelade, riktigt nice var det!
Massa folk, grymt drag, bra musik. Awesome!

Senare på kvällen blev det film/pizza kväll med Emma & Elin.
Sen var jag även en runda i stan där jag träffa massa trevligt folk.

Igår, Lördag, stack jag hem till Elin vid 6. Vi fixade oss & lite så, sen stack vi till stan & vidare hem till Linda.
Va där en timme eller något tills vi tog bussen till snöstorp hem till Johan.

Kvällen slutade på stan där det blev massa snack & massa skratt!
Så tack för igår alla underbara människor!

Idag har jag fixat massa på rummet, snart är det klart! :D
Nu ska vi få lite gäster & äta massa gott :)

vi hörs.
puss.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?