torsdag.

1
känner mej extremt duktig idag!
började dagen med att faktiskt äta frukost hemma, vilket är vääääldigt ovanligt!
sen tog jag dessutom inte bussen till skolan, utan gick ;)

 i skolan hade vi frisörteknik( klippte), sen slutade vi vid 1 efter lite snack om dagen då vi ska ha öppet hus, samma dag som julskyltiningen.

Efter skolan stack jag hem till elin där även olivia va.
när olivia stuckit vandrade jag och elin runt i stan på jakt efter en jacka, men naej, hittade ingen..

Fick iaf med mej en kofta (som är lite som en skjorta) och en sjal hem :)


nu sk ajag snart lägga mig i min nybäddade säng med ett gäng filmer.
imorgon blir det jobb i arenan på gymnasiemässan under dan.
på kvällen blir det gislaved! :D



gaash, älska min "lilla" säng!



mirjana

fin blogg!



URL: http://zajkovic.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?