känner mig sjukt duktig!

0
fast även trött...
somnade inte förens 1 igår trots att jag va sjukt trött redan vid 10 typ.

men iaf, i skolan fick jag idag reda på matteprovet.. blev ett VG trots allt. kändes verkligen inte bra när jag gjorde de.. men ändå.. ett VG ? jag är van vid att få MVG på vartenda matteprov.. men naej, nu ska jag vara glad för att det iaf inte bara va ett G ?!

efter skolan blev det direkt hem & plugga. & har pluggat ända fram tills nu, med andra ord 3 timmar..
Är iaf helt klar med engelskan som ska redovisas imorn, känns ganska bra!

Snart kommer mamma hem, ska käka då, sen gå en runda!
funderar på att börja på ett annat arbete som ska vara klart nästa vecka med, lika bra att få det överstökat!

men nej, orkar inte skriva mer nu ! haha
hoppas alla haft en bra måndag :)
puss.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?