trött tjej!

0
Blev en lugn lördag. precis som fredagen!

Hockeyn slutade med 8-2 till halmstad!
stack hem & fixade mig när de va slut, vid 7 typ körde stoffe mig & elin till mammas jobb.
käkade & lite så där.
sen åkte vi "discobuss" (hahaha ) till arenan där det sedan blev ladies night ;)
säger bara en sak... BROLLE! haha :D

aja. det var slut framåt 11- halv 12 ?
då var stoffe snäll & körde mig & elin till stan.
gick en snabbis hem till hanna & stack sedan vidare till pålle.
där var det inte jätte mkt folk, men helt lagom!

gick därifrån innan 2 ngn gång. va tvungen att gå runt med sebbeeeeeii en bra stund eftersom att han tagir min mobil -.-  xd

Efter jag fått tbx den köpte elin mat, sen gick vi hem till hanna.
Hon käkade lite snabbt, sen blev det andra äventyr!

somnade iaf vid kanske 7 imorse efter en treeevlig kväll/natt :)

vaknade 11 imorse brevid en töööönt (:

sen har det bara blivit att slappa hela dan!
ska sova snart, är suuper trött..
puss.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?