bästa kvällen på länge!

0

herregud säger jag bara.. HERREGUD!

stack till ishallen som sagt.
matchen började och jag va helt uppe i varv över att fasth stod. kunde sammtidigt inte fatta att de va han, han man bara sett på tv osv! :o

under matchens gång träffade vi iaf en massa vi kände. vissa var jag ju inte beredd på att träffa just i ishallen haha menmen, fanns ju dom som hade turen att gå in gratis -.-  dock var det värt pengarna!

iaf så när matchen var slut stannade jag och elin kvar en stund.  slutade så sjukt bra, fick ta en bild med VIKTOR FASTH, shit. helt galet! hahaha Mark owuyas kommentar: "synd att ni va så unga, annars kunde ni hängt med till gbg och festat"
i det läget vill man bara vara ett par år äldre!

så japp, här sitter jag nu och är glad som bara den! ska kolla dagens bb och sova länge imorgon!
godnatt.

jag ser efterbliven ut. men fuck de! :D






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?