då va man hemma igen.

1
kvällen började hemma hos evelina med underbara vänner.
lite innan 12 hade vi tänkt ta bussen till alec, dock hade ewe kollat fel, så gick ingen buss, blev en lång promenad ist... dock inte värt de, va verkligen inget drag där osv. så stack till stan för att ta bussen hem. men väl där snackade jag med stoffe i tele för att träffa honom. så medans jag väntade på honom träffade jag lite killar från gamla skolan + lite hockeykillar ;))) haha nej men träffade dom iaf.
lite roligt att johnny bl.a frågade om jag umgicks med en av halmstads största fjortisar som jag inte ens har umgåtts med sålänge jag känt hnm haha! men aah, va lite roligt att träffa dom faktiskt! :D

nu ska jag soooooova!
hoppas alla haft en bättre kväll en mig. godnatt!


ida

fin blogg, allt bra med dig? :)



URL: http://tuttis.webblogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?