fredaaaag!

0
det är fredag och jag ska faktiskt sitta hemma och ta det lugnt!
känns behövande efter kvällen/natten.. eller ska träffa pinglan en stund bara!

men iaf, min torsdagskväll:

stack som sagt till stan och träffade emma och elin. stack till våran kära lekplats, tände grillen och hade det allmänt mysigt. dock blev det ganska kallt, så stack hem till fidde där han, botes, gunnar, anton + några till killar va.

hade allmänt roligt och framåt 2 begav vi oss till stan för att några av killarna skulle köpa mat. stack sen hem till fidde igen med tjejjerna, fidde, botes och gunnar.

blev att vi sov där, somnade väl framåt 6 tiden eller något, men vaknade och somnade typ 1000 ggr.
stack hem kvart över 10 imorse för att jag skulle till stallet.


så japp ikväll laddar jag batterierna inför imorn, för då jääävlar kör vi! :D

bilder sen igår kommer nog senare, får bli en på mig och pinglan sålänge!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?