fredag.

2

jag vaknade precis.. skulle varit och tränat tidigt idag, men hade så galet ont i halsen igårkväll, så fick hoppa det kände jag! tur va de, för nu kan jag knappt svälja..

iaf så ska fixa till mig lite nu, sen ta bussen till stan för att träffa mina kära frisörer! :D
srivr lite senare (y)
kram.

åh va gammal bild!
tog den typ första veckan i skolan, kommer ihåg, kände ingen, ville inget hellre än att sluta..
nu är en del av dom det bästa jag någonsin har varit med om, och vill nt lämna dom..
ååååh! vill nt sluta, eller jo, jag vill, hahaha men vill ta mina frisörer med mig!:D



julia

Hej, anmäl dig till "dagens blogg", första gången jag testar det! Och tänkte göra på ett lite roligare sätt! Var gärna med :)



URL: http://yjulia.blogg.se/



Emelie & Ronja

vad roligt! :D

Själv ska jag inte göra så mycket, blir väll stallet och rida som vanligt!

Ha det så trevligt ikväll!



URL: http://erikssonochbystrom.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?