love my girls!

0
hejsan!
dagen har varit toppen, trots att det va dags för skola igen.

började runt halv 9 med minigolf med klassen, blev ävsen en glass efteråt.
på eftermiddagen hade vi svenska, men satt mest ute i solen och chillade, skrattade och ah, hade riktigt roligt!

när vi slutat traskade jag runt på stan med tjejjerna, satte oss på hello för att emmie och filippa skulle käka.
efter ett tag stack lina, så då gick jag, filippa, josefine och emmie till hemköp osv.

stack hem lite efter 4.

käkade och bytte om, sen bar det av igen för träning. körde ett afrodans pass. riktigt härligt var det!
nu ska jag mumsa i mig lite pannkakor, ta en dusch och sen kolla bb!
ha de bäst.


jag, Bella, Emmie & filippa!


Ni är BÄST tjejjer, kommer sakna er så galet mycket..





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?