ojojoj vilken kväll.

0
ja vad ska man säga..
kvällen började med att jag stack till hanna i stan där elin va.
9 tog vi bussen mot holm. bussen va näst intill full och jag va den enda som visste vart lokalen låg.. lyckat haha!
träffade iaf tini och gänget på bussen med.

blev många intressanta händelser under tiden vi va där. bla så har iphonen tagit sitt första dopp i toan, så den funkar inte, men ligger på tork just nu! KUL!!!!

20 över 2 tog vi bussen mot stan igen, sen fortsatte jag, elin och celina vidare hem till fidde där vi spenderad resten av kvällen/natten med killarna som va där. blev massa snack osv!

imorse skulle jag, elin och lägge bege oss till donken, men blev ändrade planer, så jag och elin köpte oss en varsin cola och satte oss ute i det varma men inte så roliga vädret..

nu ska jag ta och deppa som fan över min mobil :( hahaha!
aej men har ju försäkring så de löser sig alltid ;)

kram på er!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?