söndag.

0
min kväll igår med tjejjerna va super!
kom till elin runt halv 8, då va även emma där. tini kom en stund senare!

under kvällens gång hann jag b.l.a även träffa pontus och david. va riktigt länge sen nu :o eller njaa, träffade dom i stan igår på dan haha men snackade inte då riktigt. så ah, de va roligt! :)

jag tog bussen hem runt halv 1. under tiden jag väntade på bussen träffade jag pontus igen och olle, så snackade lite med dom.

väl hemma blev det datan en stund och lite snack i mobilen, sen va lilla jag trött och somnade direkt (y)

vaknade vid 10 idag och vädret va på topp. så sjukt härligt!
funderar på att gå ut en stund i solen, men har samtidigt en del jag måste göra, så får se!

aja, ha en mysig söndag allihopa!
kram.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?