toppendag!

1
eller började med 3 timmars engelska vilket INTE är toppen..

käkade iaf med tjejjerna i skolan och stack vidare till mirage med filippa, lina och bella!
filippa köpte hårfärg osv, sen blev det en sväng till espresso house där vi satt ute i det sköna vädret :D

satt där ett par timmar och jag stack hem lite efter 3. hann somna en snabbis på soffan haha. men vid 6 stack jag hem till filippa där lina va. dom hade precis färgat filippas hår.

vid 9 gick vi + josefine in till stan, dom köpte glass sen träffade vi elin och emma. när dom stack tillbaka till filippa stannade jag en stund med emma och elin.

nu sitter jag här efter att ha gått hem. så LINA, om du läser detta: JAG GICK HEM! hahahaha :D

myyyyyys! ;D


Lina

Så Duktiigt av dig Michaela! :D HAHA!



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?