trött!

0
hej allihopa. min dag har varit riktigt bra!
stack till stan vid 3, fick bara en sån känsla att en runda själv på stan hade varit skönt!
precis när jag kommit in träffade jag sandra, filippa och amanda. blev att jag väntade med filippa tills hennes buss skulle gå. hade lite att prata om, sen blev jag nästan nerslagen av en tant med käpp dessutom, men sånna smällar man får ta haha!

iaf så hittade jag lite i stan jag antagligen köper imorn!

stack hem en snabbis vid 5 och tillbaka 20 i 6 då jag och elin stack till friskis och tränade lite, tog det ganska lugnt. men imorn blir det ett pass Dans Fuego halv 6!

aja. ska nog snart sova, funderar på att börja läsa en bok med till svenskan, har ju trots allt även en eng bok som ska läsas..
men iaf, godnatt på er!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?