on my way back!

0
hallå alla!
måste bara säga, att idag är en BRA dag! vädret är underbart :D lite kallt bara, men helt klarblå himmel och massa sol. gillar't!

har varit lite seg här på bloggen.. men, min torsdag va awesome!
skola mellan 8-11, stack hem och sov, fixade mig och stack till elin vid 7. där var redan elin, olivia, sara och emma. Hade en kalaskväll med tjejjerna, sjukt j*vla roligt! pontus och david hälsade även på en stund. när dom väl skulle åka hem hängde jag och elin med på bussen, som sedan vände och vi åkte med tillbaka.
Iaf, ett sjukt stort tack till er tjejjer och killar!

igår var det som vanligt skola ( efter kanske 3 timmars sömn)..
men jag snackade iaf med rektorn, nu är allt påväg att bli bra känner jag. har hoppat av friörtekniken, men ska fortsätta med engelskan, idrotten och svenskan (y) lika bra så jag slipper läsa om dem kurserna sen!

nu sitter jag här och bara njuter! har varit en sväng på kattegatt med stoffe, får se vad jag väljer för linje/gymnasie nu!

sen får vi väll se vad kvällen har att bjuda på! skriver senare.
kram.'





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?