chill dag i skolan.

0
började med att jag försov mig lite hehe..
men hade matte, och läraren, ola, tycker om mig hahaha så gjorde inget att jag va lite sen! :D
ahha men iaf, jag hade inte ens behövt gå dit .. eftersom jag redan har läst klar matte A egentligen, men har valt att kompletera upp mitt VG till ett MVG, känns så jävla tråkigt att jag bara ligger på VG, har alltid haft MVG ;O aja, ska iaf jobba upp det!
När jag känner att jag är nöjd med mitt betyg kommer jag inte behöva gå på mattelektionerna, men ska nog fortsätta gå dit lite då och då för att börja lite med matte B..

men sen hade vi bara lunch, och på eftermiddagen mentorstid, fick dock sluta direkt när vi började ahha så slutade kvart över 12 idag! riktigt gott!

men nu ska jag ta mig en macka eller något.
kram.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?