FREDAG.

1
äntligen helg!

har haft frisörteknink i skolan hela dagen, men har faktiskt gått ganska fort. på förmiddagen var det långhår och eftermiddagen rullade vi permanent, eller jaa, jag och bina hade lite vattenkrig, skrattade och hade stor lust till att kasta både spolarna och dockorna i golvet! haha

gick en snabbis i stan efter vi slutat sen direkt hem och gjorde mig 2 GODA & NYTTIGA mackor!
blev med keso skinka och lite sallad på. mums!

Får se vad som händer ikväll. är lagom taggad kan jag ju säga haha :D

ser grooooose ut, men shit så gott det va!

en uppsättning jag gjorde när vi hade långhår. lite dåligt bild..


Anonym

Hej!



Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna en inbjudan till BLOGGSVAR, Om du skulle vara intresserad är det bara att kika in :)

Det är lätt att delta eftersom man bara behöver skriva "jag är med"!



DIREKTLÄNK: http://earthangel.blogg.se/2011/january/vinn-en-inbjudan-till-bloggsvar.html#comment



Om du inte tar emot reklam eller annat ursäktar jag mig, Ha en superbra helg :)



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?