måndag.

1
Vaknade hos elin vid halv 2 idag. somnade gjorde vi inte förens 5-halv 6 imorse (y)

men skulle iaf ta bussen hem vid halv 5 kanske?
blev att jag hoppade av vid högskolan och gick till maxi och köpte avokado haha.
väl hemma gjorde jag en god sallad med massssaaaa avokado, haha älskar de!
men ah, så blev inte att jag käkade förens vid 5 och hade inte ätit något på hela dan innan de. har varit så nu dom senaste dagarna, har verkligen inte haft någon matlust :s

men ska försöka skärpa mig haha.
ikväll ska jag och mamma bege oss till gbg och hämta min kusin emma och hennes familj, dom har varit iväg i thailand nu i 2 veckor. är ju knappt avundsjuk.. värre blir det väl när jag ser hennes solblekta hår brunbrända ansikte! 

men nej, nu ska jag kolla lite tv!
puss.


FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu märker man att 2011 är igång när folk har börjar uppdatera ordentligt ! =)



URL: http://feliciaaulen.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?