min helg:

0

Igår började kvällen med att jag åkte hem till elin i marbäck. tog sedan bussen till hanna i stan. där hann vi inte mer än att dricka en varsin cider förens vi fick springa till bussen mot söndröm.
eftersom vi inte visste vart det va vi skulle ( alex sa bara "hoppa på bussen som går om 9 min"), blev vi lite oroliga att vi satt på fel buss, men när killarna och madde tillslut också hoppade på blev vi genast lite lugnare! ;)

när vi hoppat av bussen fick vi gå en BRA bit... Blev även massa krångel när vi väl va framme.. menmen, in kom vi, träffade en hel del härliga människor, men något drag var det ju dock inte.. aja, helt okej kväll blev det!
slutade med att jag och elin va i stan med jill, hjälpte henne fixa lite saker.
vid 4 stack jag och elin till hanna. jag stannade dock inte länge, stack hem och sov eftersom att jag skulle upp tidigt idag.

Gick upp vid halv 11 idag, fixade mig snabbt sen stack jag och stoffe och tatuerade oss, sjukt nöjd är jag!
sedan spenderades kvällen hos elin med tjejjerna. haha övertrötta jag som bara sov 2 timmar i natt va helt väck, men det gillas! :D

nu ska jag snart sova tror jag.. måste ju va pigg och glad imorgon när det är hockey. jag och elin ska ju faktiskt bilda en ny klack med hampus och robin som vi bestämde igår haha!
kram.

man ser inte ritkgit den nedrsta stjärnan, bara halva..  men dom står iaf för min mamma och mina 3 brödrar! :)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?