♦ presentation av mig.

0

ehm. vet inte riktigt hur jag ska börja faktiskt.
Jag brukar uppfattas som en glad, sprallig tjej med skön humor, vad jag har hört haha.
Bor i sommarstaden halmstad och har gjort sen barnsben. Jag går frisörlinjen på JB i en underbar klass.
på fritiden umgås jag med mina kära vänner som jag bara älskar!

Jag är en person som försöker klara det mesta själv. Varför ska folk lösa ens problem, nej, bättre att sköta den delen själv. För mig funkar det inte att "prata ut" om allt. kan låta knasigt. men that's the way it is!
På senare tid har jag upptäckt att jag inte tycker om förändringar. inte en sån sak att inte görra samma sak varje dag, utan mer personliga saker. svårt att förklara, men sånt inom familjen. typ.

Har sedan jag va 4 år hållt på med hästar. alltså snart 13 år(!). dock gör jag inte det på samma sätt längre. Har inte en speciell dag i veckan som jag ska till stallet.
 nu är det ett halvår sen jag sist satt på hästryggen. känns sjukt hemskt. det är där jag har växt upp, i stallet. det är där jag är som tryggast. trivs som bäst. Där jag hör hemma.

jaa, det är väll det jag kan säga ungefär. That's me!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?