slappedag nr2

1
gick inte riktigt och la mig igår, eller, sov 1,5 timme vid 11.
sen blev det slappa massa hela dagen. på kvällen efter att ha kläkat och allt stack jag till elin  i stan.
kollade hockey hela natten lång. började med sverige - usa, sen fortsatte det med kanada - ryssland.
sov dock en liten stund under sista matchen, hehe.
men ahh, en spännande match!
 
vet inte ritkigt när jag va hemma, 5, kanske?
somnade iaf framåt 6 och vaknade halv 7 av att nozze stod och knackade på för att han ville ha sin jacka så var tvungen att pallra mig upp då!

menmen, idag vaknade jag vid 12, har bara tagit det lugnt fram tills nu, även sovit ngn timme, känner att jag har en hel del sömn att ta igen!

men nej, nu sk jag käka kina mat!
ikväll somnar jag nog tidigt!
kram.


Elin bästa möllerström

" ikväll somnar jag nog tidigt " LUURIING! :D<3



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?