söndag.

2
Måste börja med att säga att jag hade en toppen nyårskväll med min bästa vän!

började som sagt med att vi tjejer käkade hos henne. sen bussen in till stan, hem till skantz.
där väntades massa roligheter med underbara människor, men såklart, precis som på alla andra fester finns det alltid något negativt, men vafan, sånt man får ta!
Vid 12 slaget stod vi alla ute, drack champagne, kramades & blev nog även lite raketer! haha

men det bästa var att det firades med dom bästa människorna, bara några få som saknades!

sov sedan hos elin, igår vaknade vi bid 1, tog det bara lugnt hela dagen och sen hämtade mamma mig, då blev det hem, ta en snabb dusch och vidare till skedala.

åkte hem med 10 bussen och på kvällen blev det bara att spela xbox med min kära brödrar! :)

nu har jag i en princip sovit bort hela dagen (y)
men ska fixa lite saker nu, sen väntas ytterliggare en grym kväll med bästa elin! :D

ha en mysig söndag alla!
puss


kurdisk muslimsk tjej <3

God Kväll sötnos =)



URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/



Nicklashermine

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.



URL: http://nicklashermine.blogstie.com






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?