en underbar söndag!

0
jag och tjejjerna tog bussen frånn stan kl 10 imorse, jag åkte då hem till mig i skedala, sov lite & duschade.
kl 1 tog jag och elin bussen oin till stan igen för att åka vidare till tylösand.
blev lite stek på stranden sen vidare på after beachen.

hela halmstad va fullt med svart-gula tröjor, solen stekte & bra musik på after beachen. jag säger bara en sak. SOMMARKÄNSLA!

åkte från tylösand runt 5 för att hinna fixa till oss lite innan den underbara matchen mellan hbk & aik!

kl 7 stod vi inne på örjans vall och lyckan att se aik spela va enorm! efter bara en liten stund blev det 1-0 till hbk genom straff. men självklart slog aik tillbaka med 3 snygga mål & matchen slutade 1-3.
UNDERBART!
stannade kvar med alla goa aikare i stan tills kl 11 då jag och elin fick stjuss hem av hanna!

runt 12 stack jag och hampe ut och plockade jordgubbar, blev hur mycket som helst!

somnade sedan vid 1. va gaaalet trött!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?