hungrig!

0
bloggde aldrig igår pga att vårat internet typ inte funkade på hela dagen.. menmen i'm back!

spenderade en stor del av dagen igår med tjejjerna på stan, blev lunch, skratt och massa prat.
träffade även lilla hampus, fick nu BESTÄMT att vi SKA starta en klack till hösten och heja fram våra goa hockeykillar, vi SKA vara nyktra & hampus SKA vara klackledare! sådesååå!

idag har jag under dagen varit med mamma hemma i stan & fixat.. målat & grejer!
hann även inom telenor och fixade lite, får tillbaka min älskade iPhone om 2-3 veckor!

väl hemma va det snabbt in i duschen & på med kläder, sen ut och ta bussen till stan. stack till tågstationen där min kära vänner va. efter en stund vandrade jag & elin till stan & fortsatte sedan våran kväll ute i tylösand till ljudet av håkans röst. fick sällskap av eric & robin bla.  fick dra ganska tidigt för att hinna med bussen hem!

nu ska jag bädda ner mig i sängen med en godisskål, cola & en bra film!
ha de gött!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?