onsdag

0
åkte till elin i stan igår, kom dit lite efter 11, gick då direkt utt och satte oss på balkongen, helt plötsligt blev kl över 2.  blev massa snack, cola, chips & rökande.

vet inte riktigt vad kl blev när vi somnade, men blev ganska sent.

vaknade vid 1 idag. käkade frukost osv. sen stack vi ner på stahn med emma. åkte med mamma hem vid 6.
har varit ute och gått med hunden och bara tagit det lugnt, nu blir det sängen och gamla goa filmer!
kram.

Lite bilder från mitt rum som det ser ut just nu.



"utsikten" från mitt fönster vilket är en lite del av våran trädgård

känns som att en garderob nu inte hade suttit helt fel, detta är typ bara hälften av alla kläder som ligger på mitt golv just nu..  problemet är bara att jag inte hittar någon jag vill ha..

har även en heel del ouppackade lådor...


iaf så är det så det ser ut just nu.. men ah, är som sagt inte klart, men är så sjukt stor förändring mot hur det såg ut innan jag ens målade om!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?