slappedaaag!

0
idag är en riktigt slappdag och inget annat!

gårdagen spenderades som sagt först i söndrum. vid 11 tiden stack jag och elin till stan, tog oss sedan en promad hem till simme där det va 18års fest, haha är ju 18 års fester varje dag nuförtiden!
iaf så när vi väl kom dit va alla fulla & go, och vi hade inte ens börjat dricka ännu, så de sket vi i.

stannade där en stund & träffde allt folket, snackade mycket med vissa osv.
vet inte riktigt vad kl blev, men jag och elin vandrade hem till mig, och efter kanske 5-10 min kom även botes och fidde.
dom stannade nån timme typ, när dom stack hem gick jag och elin iaf direkt och la oss!

vaknade vid 2 tiden idag, då stack elin hem & mamma kom och hämtade mig, körde och köpte thaimat & sen hem till skedala!
resten av dagen har spenderats i sängen framför emil i lönneberga!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?