Söndag

0
Hej allihopa! Hoppas alla hade en bra kväll igår, det hade iaf jag! Eller egentligen hade jag en riktigt otursdag.. Började men att jag typ högg mig med nån grej UNDER stortåsnageln.. AJ! När jag sedan skulle föna håret gick fönen sönder.. När jag kom till Elin va även Emma där, blev att vi satt där och började dricka utan några planer på vart vi skulle ta vägen, våra toppen planer blev ju aldrig av pga att våra kära getinge-grabbar helt plötsligt skulle ha en lugn helg..  vid 11 stack vi hem till linda där även Matilda och Emma va, efter en stund kom även ewe Alex och pålle. Otursdagen slutade med en toppenkväll! Tog bussen hem lite innan 2, somnade gott efter härligt sms ;). Men nu är det som sagt söndag, får se vad som händer idag.. Skriver sen om de händer något kul! Kram





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?