tack underbara madde!

0

nämen tjeeeeenna!

är precis hemkommen efter en händelserik kväll/natt/morgon!

stack hem till elin i stan igår vid 7 tiden, då va även emma där. käkade & pumpade en massa musik!
va så sjukt taggad, verkligen, helt galet!

vid 11 begav vi 3 oss hem till madde på 18års fest!
hade sjukt roligt med alla mina fina vänner som var där.

dock slutade allt med att jag satt kvar med alex, elin, emma, botes, borgh & fidde på skolan. snackade osv.

efter en hel del, "snack" slutade hela kvällen/natten/morgonen med att jag, emma & elin kl 6 stack hem till mig och sov.

20 i 1 tog vi idag bussen in till stan för att käka, sen körde mamsen hem oss allihopa. nu ska jag vila lite, duscha & fixa mig, sen kör vi igång igen haha!
kram på er!

ge mig bra väder nuuuuuuu






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?