äventyr it is!

0
i måndags blev vädret toppen.  spenderade hela dagen på brottet med elin, emma och venera!
träffde även lite annat folk.

på kvällen blev det grillning hemma hos elin med tjejjerna. Heeeelmysigt! sov även där.

igår gick jag upp vid 7 redan. åkte med mamsen och alla andra till sthlm! visste först inte om jag skulle  med eftersom vi skulle hem redan idag igen. Men sthlm är ju trots allt sthlm, så hängde med iaf!

va framme vid 1 tror jag, tog en fika med mamma direkt, sen blev det ett par timmars shoppande, kommer bilder!

kvällen & natten spenderades hemma hos min underbara kusin emma. blev masa god mat, jorgubbar & choklad.

gick upp tidigt imorse med för att sätta mig i bilen hemmåt.

nu är jag hemma och får se vad som händer! :)
hörs senare.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?