livet leker.

0
Hejsaan! :D
just nu sitter jag och spelar massa härlig musik, för både mig och grannarna ;)

hade en helt okej kväll igår. den började hos hanna med elin och emma, på balkongen i solen!
vid 9 tog vi bussen till getingen för lite festligheter, väl där så va de väl inte så mycket drag..
men jag och elin höjde väl stämningen ganska bra där ett tag!

satt ute hela kvällen på altanen, och helt  plötsligt var det bara jag, elliot, elin, anton, emma och danne kvar.
men det va inte negativit direkt haha!
vi skulle tagit bussen hem vid 2 men kom fram till att vi inte orkade, så stannade till 3 bussen ist.

i stan käkade vi osv. sen fick stoffe komma och hämta mig. var hemma vid 5 tiden, men somnade inte direkt, pigg som jag va.. vaknade iaf nästan precis, får se vad som händer idag!

sol-bild, vill ha tillbaka vädret NU!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?