sommarlov!

0
går rykten om att jag har gått och fått sommarlov? JAAVISST!
hade en lugn avslutning med klassen - käkade massa gott, spelade spel & lyssnade på musik.
stannade sedan en liten stund i stan med filippa.
hann bara hem och vända nästan innan jag tog bussen hem till samira, där ewe, bea, saga, stina, sofie, angelica & amy va.
hade det toppen med tjejjerna, och runt 7 stack vi vidare hem till amy.
dock tog jag följe hem med ewe redan vid 9 pga av att jag fick världens migrän, hade känt av det lite hela dagen, men trodde det släppte.. men s var det inte!
somnade vid 10-tiden men vaknade massa gånger inatt. både av sms och av huvudvärk (y)
iaf så har jag precis vaknat, ska fixa mig osv, min bror tar ju studenten idag så det ska firas! :D
ha toppendag allihopa
kram






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?