tack alla!

0
hade en helt okej midsommar!

vid 9 tog vi bussen till harplinge på 18års fest. trodde det mest skulle vara random folk, men visade sig att många jag kände skulle dit. bla, eric, ogge, max, philip, cappe, erik, robin & viktor.

blev mycket blandade känslor, men hade fullt stöd av mina fina vänner, ett speciellt stort tack till eric, erik & anton som fick leka psykologer haha!

runt 5 tiden eller något (har faktiskt ingen aning haha!) stack jag, emma, anton, moberg, adam & danne hem till moberg för att sova där.

slutade med att jag, emma och anton sov i bilen pga att de va så sjukt trångt där inne haha ;)
fast sov gjorde vi ju inte, men hade riktigt roligt!

emma och jag tog bussen hem vid 10, då blev det käk på donken och sen hem. nu sitter jag här i mjukiskläder, ska snart ta en dusch, sen blir det en luuuugn dag framför tvn med en fet godisskål (y)

skriver senare. blir nog även en bildbomb sen dom senaste dagarna haha!
kram





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?