torsdag.

0
blev visst  ingen uppdatering igår, men hann aldrig riktigt..

tog bussen hemmifrån ca halv 11. kl 11 slog jag och emma oss ner på stranden i tylösand!
va sjukt varmt.. la oss iaf med lisa, ronja & resten av gänget.
vid 2 tiden kom elin och gjorde oss sällskap.
 vet inte riktigt vad kl va när vi begav oss in mot stan, men kiollade iaf í lite affärer och avslutade på sandys.

mamma hämtade mig lite efter 6, då åkte vi och handlade & inom en snabbis hemma i stan.
väl hemma i skedala duschade jag, käkade god mat & fixade mig lite snabbt.
 lite efter 9 tog jag cykeln hem till pålle där goa vänner befann sig.

vi spelade kubb, skrattade, lekte lekar & hade allmänt roligt.
cyklade hem runt halv 2 & det blev sängen direkt.
tack för en toppenkväll! :)


idag har jag verkligen inga planer, kan inte vara ut speciellt mycket i solen pga min bränna..
INTE sååå kul.
aja, hittar väl på ngt!


bilder sen gårdagen:


i väntan på bussen.

mys på sandys


2 suddiga bilder sen kubbspelet, innan det blev mörkt.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?