14 maj.

0

tjenixen!
jag ligger just nu i soffan och spelar massa spel på fb haha! känner mig febrig, galet förkyld och huvudet sprängs snart... KUL!

gårdagen blev ju som den blev..  orkar inte riktigt gå in på detalj, men festen hann vi aldrig komma till pga polisproblem osv.
blev promenad sammanlagt ca 1 timme i typ storm. men hade massa goa vänner med mig så det gick bra ändå!

kom till stan runt halv 3 med elin, emma, fidde, anton & gunnar.
killarna käkade där sen promenerade vi hem till fidde. anton stack dock hem.

slutade med att emma sov på en stol, jag, elin & gunnar delade på en soffa som han tog upp 90% av, jag och elin fick typ ligga på varandra haha!
och självklart njöt fidde av att ha sängen för sig själv..

men iaf så ikväll blir det bara lugnt för mig. mår verkligen inte bra!
kram på er.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?