de typ räcker nu..

0
är verkligen FÖR mycket just nu. fan!

vet egentligen inte om jag orkar skriva så mycket om gårdagen. men kortfattat:

-tjejjerna kom hit
- beställde mat & käkade
- hittade ingen fest eller något så tog det mest lugnt.
- men sen kom ewe & alex, även eric och viktor efter ett tag, då dog lugnet kan man säga, haha men hade riktigt roligt!

emma och elin stack vid kvart över 1 typ.
Dock försvann det roliga när ewe helt plötsligt (kanske halv 2) ser att det står en kille och kollar in genom fönstret, jag hann precis se honom innan han sprang iväg för att han såg oss.
Alla blev verkligen skit nojjiga, speciellt ewe och eric som skulle hem ungefär då. dock stannade dom typ 45 min till och under hela den tiden märkte vi inget konstigt..

bara en liten stund efter dom hade stuckit går jag in på rummet och börjar byta om, när jag står där i bara trosor och linne tittar jag ut genom fönstret till trädgården. då är killen tillbaka. han står I VÅRAN TRÄDGÅRD!

Går knappt att beskriva känslan jag fick. blev helt varm i kroppen. PANIK!
Jag fick verkligen panik. Skrek på alex att där va någon.
killen försökte först gömma sig men ändå fortsätta titta, dock stack han ganska snabbt!

vi ringde polisen osv, va ju skiträdda! när dom väl kom ställde dom lite frågor och körde sen runt och letade.

va ju inte det lättaste att somna sen.
(kortfattat? njaaa, kanske inte..)

iaf så börjar det bli för mycket nu. allt på en gång!
Vill bara komma bort från allt en stund, bort från halmstad, bort från alla man känner och bara leva!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?