helgen har varit toppen!

0
stack till skedala vid 7 tiden med mamma och ewe.
kollade alex och christers trolleri-show. riktigt duktiga :D

sen blev det lite fest med familj, släkt och vänner!
jag va faktiskt duktig och hjälpte till med disken osv. så hallao peeengar! hahaha ;)

iaf så kom även elin och emma kanske halv 10, dom fick hålla mig sällskap i mitt arbetande!
tog bussen till stan halv 12 med typ 7000 andra killar, tex kungen (victor) & snaaaarren haha!

precis när vi hoppat av i stan mötte vi rasmus, anton, keiwan, timmy & en del nya människor.
blev gaaalet mycket skratt, herregud!

hängde med dom till söndrum, men blev stan lika snabbt igen! haha nej men va väl tillbaka kvart över 1. då blev det nästan direkt bussen hem.

nu ska jag sova. imorgon blir det massa plugg känner jag.. fyfan! har sjukt mycket i engelskan..

aja!
godnatt!♥






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?