mys-dag!

0
fixade vad jag skulle i stan innan, hann även träffa mina fina flickor en stund innan jag skulle ta bussen. jag säger bara fyfan vad jag kommer sakna er!
hugger lite i magen varje gång jag tänker på att jag inte ska gå med er mer efter sommarn.. :/
hade iaf riktigt kul som vanligt!

kvart över 12 tog jag bussen till dalen, gick till min gamla skola för att va med evelina lite. träffade dessutom lite gamla lärare!

blev hem till henne sen för att fika och sen vidare till eurostop!
stack tillbaka till dalen vid 5. då hade älskade elliot kommit hem! lika go som alltid.
Fy va jag har saknat er. loveu!

va tvungen att ta bussen vid 6 till sturegymnasiet där hela familjen käkade på sturehof. alex + resten av 3:orna hade nämligen nån sån kväll så familjen fick komma och äta osv!
va ritkigt gott :)

nu är jag hemma och ska no sätta på en go film att somna till!
kram på er.


söta elliot och jag :D

evelina & elliot. Älskar er sötnosar!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?