myskväll!

0
stack till skolan runt halv 12 innan, blev massa prat med mina underbara tjejjer!
sen kom stoffe och hämtade mig för att dra vidare till gekås. väl där hittade jag typ ingenting.. menmen!

när jag kom hem fixade jag mig, fixade käk, åt & stack sen med bussen till elin i stan, där va även emma!
snackade och tog det bara allmänt lugnt. vid 12 tog emma bussen hem & jag och elin stack hem till fidde där gunnar va. jag stannade där en lite stund. typ vid 1 eller något, lite efter kanske, stack jag till stan och träffade min fina lina och paulina! :D alltid lika härligt att va nykter med fulla människor ;)

vandrade hemåt typ halv 3, nu ligger jag på soffan och kollar gamla bb-avsnitt! somnar nog snart :)

har fullt schema för morgondagen, så låter rätt bra med att sova!
kram på er!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?