segare än segast..

0
hej allihopa!
dagen började tidigt på stan med lite ärenden.
stack sen upp till mina frisörer på skolan som hade slingmodeller idag. efter ett tag kom även elin, emma och sara.
när olvia va färdigfixad stack vi 5 tjejjer och käkade, blev även en runda i lite affärer.
fick med mig ett linne hem, köpte även en tröja igår. bilder kommer antagligen senare :)

va helt döda efter ett tag så satte oss en stund i solen. då kom min älskade barndomsvän steffi, vi hade en hel del att prata om! fick även lite planer för nästa vecka ;)

när hon gick träffade jag filippa och louise, va i lite behov av att prata av mig haha!
sen tog jag bussen hem när dom begav sig till tåget.
nu sitter jag här med världens huvudvärk, så ska gå och ta en panodil.. vi hörs!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?