tisdag,

0
Kom nyss på att jag glömt bloggen TOTALT. fy på mig!

iaf så va de väl inget speciellt med gårdagen? sov iaf i skedala.
skolan idag som började med ett pass zumba, jag och filippa körde väll våran egna lilla grej! ;)

sen på svenskan fick jag reda på att mitt betyg är VG, kan höja mig till MVG, om jag gör en uppsatts, men ah vi får se hur de blir med den saken!

eftrs kolan stack jag hem en snabbis, sen åkta jag, filippa, josefine & elin till mellbystrand till filippas farmor & farfars stuga :D
tog till och med årets första dopp i havet! ;) inte bara årets, typ första doppet i havet på 2 år? haha!
har haft världens fobi, men gick faktiskt bra idag!

käkade osv där, sen hängde jag med filippa hem här i hstad innan stoffe kom och hämtade mig :)

nu sk jag snart sova faktiskt, galeeeeeet trött :O

så godnatt på er.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?