vårruset.

0
tjenixen allihopa!

min skoldag var väll ganska okej, började toppen iaf.
sen blev det lite problem osv. men det löste sig perfekt! och tjejjer, ni ska veta att jag stöttar er allihopa fullt ut om det skulle vara något. loveu ♥

efter skolan stack jag och lina till ungdomsmottagningen och bokade tid och grejer, sen blev det dirr hem för att käka och byta om inför vårruset.
bara det att 10 min innan vi ska köra öser regnet ner.. men nej, jag skulle fan springa ändå! hade en himla tur faktiskt, precis när jag hoppar ur bilen uppe vid galgberget slutar det regna oc blev ett toppen spring-väder!

dock sprang jag i mammas skor vilket slutade med att efter 1,5 km hade jag så galet ont i fötterna, men fortsatte ändå i ett lugnt tempo. så mina 5 km slutade på 38 min. helt okej!

har precis duschat och ska lägga mig och kolla bb nu!
kram.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?