söndag..

0
heeeej på er!
fy vilken helg jag har haf.. både bra som dåligt!
 
i fredags var det verkligen galet! förfestade/firade anna fram till 11-halv 12. sen gjorde vi stan osäker, blev bjudna på vin, cider & allt möjligt av ett härligt gäng killar. 
så ja, igår måddde jag väl som jag förtjänade.. 
 
Men trots en mage som va i en princip ut och in & ett huvud som exploderade drog jag mig mot slottsmöllan och utställningen där 3 av mina foton var med.
utstllningen håller på i en vecka tror jag det var, men lyckades igår, på första dagen, få sålt den första bilden! kul! :D
 
på kvällen blev det mys med elin, becca, sara & doddo.
fortsatte även mot stan där vi satte oss på bulls tills de stängde vid 1. så kom hem vid 2 tiden inatt efter att ha träffat galet mycket folk!
 
skulle även jobbat idag. men mår inte alls bra. magen vägrar att bli som vanligt..
Bild sen i fredags, tack ännu en gång mina uuuunderbara vänner! loveu





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?