SÅ OLIKA

0
På bilderna ovan ser ni min ena häst, Paradise.
En supergo häst, haft en sen somras. Hon är 14 år, jätte trevlig i sättet, både till rygg och från marken.
 
 
 
 
Och så har vi ju min lilla stjärna. Pixi. Mitt allt.
Finns nog inget/ingen som kan kan liva upp min dag som hon kan. hennes busiga blick, galna påhitt, men även allt mys med henne, är det bästa man kan tänka sig!
 
Inom ridningen är hon GALEN. gick super bra ett tag. men nu är det sisådär med det. men hon är ju trots allt bara 5.
supersnäll i all hantering annars. bara man lär känna henne.
visar man att man bestämmer´, på ett bra sätt är hon hur trevlig som helst tillbaka!
 
Till skillnad från Paradise skullle jag aldrig klara av att lämna bort pixi. vi har byggt upp ett slags band mellan varandra. även om vi har en lååång väg kvar, så finns det ingen som henne..
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?