vänskap.

0
Något jag nu har börjat inse, är hur snabbt vänner kan komma och gå.
Vissa stannar och vissa försvinner. det är något man får leva med helt enkelt.
 
Jag har udner senaste tiden kommit mina bästa vänner så sjukt mycket närmre vilket är helt underbart.
 
Sedan finns det de vänner jag bor aldeles för långt ifrån för att kunna träffa. men hade mer än gärna spenderat ett par dagar med. ett exempel är de 3 tjejerna jag och elin träffade i magaluf.
Alice, amanda och emma.
3 verkligen helgoa tejer. jag och elin träffade de under våran första kväll i magaluf, vilken va deras andra.
de hade hotelrummet pecis under vårat.
Blev en massa förfester ihop, och mycket äventyr tillsammans.
 
jag kan lova att vi kommer träffas nån mer gång. för den kontakten vi fick med dom va inte "på låtsas", utan vi alla klickade verkligen så jäkla bra!
 
sedan finns det även en del människor som har funnits i mitt liv. som jag trodde jag hade en bra vänskap med. men som på något sett bara gled iväg. men som sagt. jag antar att det är något man får leva med. vissa stanar i ens liv, andra inte!
Ett par bilder på mina och elins underbara "magaluf-kompisar"!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?