en äkta vän?

0
Jag är en sådan person som har mycket att göra om dagarna.
skola & stallet vilket ledar till att jag kan åka hemifrån kl 7 på morgonen och inte vara hemma förens kl 7-8 på kvällen. då har jag både träning och plugg att ta tag i.
Ja, ni förstår själva. jag kan inte lägga all min fritid på vänner osv.
 
Men för mig ska man kuna ha en "äkta vän" utan att träffa personen varje dag.
En bra vän är någon man vet alltid finns som stöd om det skulle behövas.
någon det kan gå längre perioder utan att man ses,
men att när man väl gör det så ska det kännas som det var igår man sågs.
en bra vänskaps förändras inte utav tid.
 
Kände bara att jag var tvungen att få detta ur mig.
då det finns de personerna i mitt liv, som man tydligen inte duger för om man inte kan ses alltför ofta.



 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?